Björns

2014-03-22
09:33:42

Den finska muffinsens stärkta skjorta.

Så här ser Solna Judoklubbs lokaler ut om man är på plats ett par timmar förtidigt. Både jag och Simon hade gärna slaggat någon timme till, men eftersom jag inte kunde hitta någon info på INTER-NET om tider för incheckning var vi bättre säker än ledsen. Nu är det dock bara en timma och fyrtio minuter tills Simons åldersgrupp börjar...
 
Simon är ju lite för snäll när han tävlar och jag måste hitta på något sätt att få honom mer aggressiv. Jag är ju van vid att jobba med psykologi, så nu har jag sagt att han ska tänka att den han möter har tagit hans Hobbit Legospel till Xbox och att om han tvålar till honom rejält får han tillbaka spelet av mig. Eller psykologi förresten, vi kan väl kalla det för vad det är; en jävla muta.
 
Annars då? Jovars, jag hade lite problem att få på mig byxor och strumpor i morse eftersom ryggen helt har säckat ihop under natten och prio ett efter tävlingen blir att försöka hitta en tröja av Naproxen och en treliterstub med Voltatensalva. Sen blir det ryggläge i fotbollssoffan resten av dagen då jag bland annat räknar med 13 rätt på tipset och en stabil seger för Everton mot Swansea.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: