Björns

2014-06-22
21:19:13

Semester.

 
Bloggen tar semester. Det är mycket som ska göras och många bäckar det ska stämmas i och dessutom ett och annat löfte som ska frias in (för att parafrasera Allan Edwall).
 
Eventuellt återkommer bloggen i Augusti i sin gamla vanliga form och struktur, eventuellt återkommer den i en helt ny kostym och med ett annat mål och syfte, kanske har jag vuxit upp, utvecklats, eller bara funnit mig själv och lagt bloggen i det enorma gamla arkivet över begångna synder. Den som lever får se.
 
Kärlek till er och med önskan om en fin sommar
 
/ Björn
Kommentarer:
2014-07-06 @ 21:26:53
#1: Rita

Alltid lika kul när jag kommer ihåg att snubbla in på din blogg. Men...VAR är den utlovade bröllopsbloggen?! Annars får ni göra som mig å tapetsera fejjan med er snuskigt lyckliga kärleksdag så folk nästan kräks ;)

2014-07-12 @ 21:58:11
#2: Eva Brandt

Vill bara önska er lycka till!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack :-)
Björn

2014-08-28 @ 21:55:25
#3: Malin

Men det var en jävla lång semester. Kom tillbaka jag saknar din blogg!!

Svar: Okejrå, nu är det gjort Malin! :-)
Björn

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: