Björns

2013-11-06
19:57:52

The end.

Det behöver inte alltid förklaras och vecklas in i för många ord som det vanligtvis görs i den här bloggen, ibland får det bara räcka. Eftersom det här året är avslutens år i fråga om Twitter, Facebook, Instagram, spelbolaget, arbetsledarrollen och en jäkla massa annat lägger jag även ner bloggen på obestämd tid, jag tror vi vet hur den här brevbärartillvaron ser ut vid det här laget i alla fall.
 
Nu lägger jag mitt krut på de saker jag ännu inte gett upp, kaffe, snus, böcker och att skriva annat. Om pendeln svänger igen ses vi här om några dagar eller månader, annars ses vi när vi ses, vid mjölkdisken på Coop Orminge t.ex. Tack för all tid ni lagt ner på att läsa den här smörjan ;-)
 
/ Björn.
Kommentarer:
2013-11-07 @ 08:16:49
#1: Agnarf Frasradikalen

Sorgen är stor
i huset där jag bor
men jag förstår
att du står
och matar dina kor.

(Ja, så här blir det med djupsinniga bloggavskedsdikter på morgonen, men det är tanken som räknas)


Svar: En fin tanke och jag räknar den :-)
Björn

2013-11-07 @ 08:18:16
#2: Anna

Nej, vad är det jag läser??? Fy vad trist...:-( Det var ta mig tusan, om möjligt, ännu tråkigare än att Viasat köpt ensamrätt till alla OS-sändningar.... Hoppas ändå att det kommer tillfällen i framtiden då våra vägar korsas... Auf Wiedersehen!

Svar: Vi får se till att korsa vägarna :-)
Björn

2013-11-07 @ 20:50:12
#3: JesssicaPessika

Man ska sluta på topp!

Svar: Tack, och visst är det så! :-)
Björn

2013-11-08 @ 07:26:09
#4: Rita

Vad ska du göra med all överbliven tid å all utebliven bekräftelse? Måste erkänna att även jag spenderar allt mindre tid på fejjan (å allt mer tid spelandes Candy crush). Du kommer få stå länge på Coop när du ska berätta om katter med överbett och vardagen i Sicklas trappuppgångar. Ha det bäst!

Svar: All min överblivna tid ska jag ägna åt att försöka vrida tiden tillbaka och jag ger mig inte innan elektriciteten är ouppfunnen och barnen skriver med gåspenna och bläck i skolan ;-)
Björn

2013-11-08 @ 08:28:00
#5: Fettot

VAD FAAAN! Är ingenting HELIGT längre?!?!?!
Snart slutar väl 6an visa stargate vid lunch oxå...

DÅLIGT!

Svar: Stargate är den enda konstanten i universum, den kommer ALLTID visas vid lunch :-)
Björn

2013-11-15 @ 23:18:40
#6: Johan

Du fattas mig Björn!

Svar: Thx buddy 😊
Björn

2013-11-17 @ 15:17:55
#7: Fru Glidberg

I feel you! ;) jag tjackar boken sen :D

Svar: Tummen upp för det och dig Marie :-)
Björn

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: