Björns

2014-04-07
11:20:46

Flankerad promenadglasyr.

Jo tack, efter att i princip ha sovit bort ett dygn får man väl säga att man lever igen, nästan. Jag tänkte skriva att jag är för gammal för fester, men det handlar ju inte om det, jag är helt enkelt bara för korkad för mitt eget bästa och tror att jag måste köpa in stora brickor med shots till mig själv och alla som vill ha varje gång.
Så värst mycket bilder kom jag inte ihåg att ta från Jockes fyrtioårsfest heller, men så här såg det ut när vi startade upp hemma hos min bror och Lina, som för säkerhets skull också fyllde år.
Min far och Erica på fest.
Mobiloperatörkungen Micke och jag själv. Notera särskilt min pigga och alerta blick.
Med Sebba och Erik. Och ett gäng långfingrar.
 
Jag lyckades med ganska mycket hjälp av Leia vakna upp en kort stund och röra ner någon bikarbonatblandning i snuset som fortfarande stod i ugnen.
Nu har jag två färdiga lådor snus som bara ska stå på mognad en vecka i kylen innan det är dags att lassa in. Tycker att det är en aning för blött bara och kanske måste köra en sväng till i ugnen för att torka upp det lite.
Igår när jag vaknade till efter att ha missat Evertonmatchen mot Arsenal hade Simon jättehög feber, vilket han fortfarande har, så det blev inget jobb för mig idag. Kan säga att jag inte direkt gråter över det och vi plöjer Sagan om ringen för fulla muggar.
När Leia letade efter Simons pass i morse hittade hon gamla studiobilder på mig. Jag tycker att mina kläder är rätt mäktiga och funderar på att låta sy upp en identisk overall i XL. 
 
Det var allt för nu. Adjö.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: