Björns

2014-06-03
21:57:51

One love.

Hej, mitt namn är Björn. Jag klurar just nu på lite saker i mitt liv. Dessutom skriver jag ner massa ord och gömmer dem i min dator. Det ska jag göra på heltid från torsdag till söndag på okänd ort och det känns meget inspirerande.
Är man en människa helt utan impulskontroll och sitter med smartphonen i handen vid varje rödlyse och annan paus längre än två sekunder är det svårt att hålla fokus på andra saker. Som att tänka på vilka ord man vill skriva.
Och just nu vill jag koncentrera mig på andra ord än de jag skriver på Facebook, Instagram och i bloggen.
Så då skickar jag alla de applikationerna på semester veckan ut och det blir ingen blogg heller på några dagar. Men jag lever och har hälsan och trivs i min lilla bubbla, så allt är allright, ingen anledning till oro. Vi ses om ett par dagar. One love.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: