Björns

2013-10-30
20:58:47

Tre av fem.

Jag är väldigt mycket inne på dryck nu. Det här här tre av dryckerna på min topp-5. Svart mörkrostat kaffe, helst av märket Zoegas, varmt ingefäraavkok med honung och mycket citron, samt läskedrycken Dr Pepper med mycket is i stor sejdel.
 
Den sisnämnda gick om Trocadero bland läskedrycker när Leia överraskade mig i början av veckan med Dr Peppern i en sejdel full av is. INGET kan bli godare än det. Dessutom finns den tydligen i stor petflaska nuförtiden vilket ytterligare kommer att spä på min bukfetma och påskynda min diabetes.
 
De två ytterligare dryckerna på topp-5 som inte avnjuts idag är öl (alla kategorier), samt rödvin. Om någon nu betvivlade eller ens undrade.
 
Bubblare strax utanför listan:
 
Cognac, Trocadero, Champagne, earl gray-te med mjölk och socker, samt apelsinsaft.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: