Björns

2013-03-30
11:29:19

Det rullar på.

Det är ett hårt liv. Jag vet inte hur många pubar vi var på igår, man tappar räkningen efter ett tag. Här verkar det inte som man väljer ett favoritställe och stannar där, det är mer "Åh, vi måste ta en pint på DEN puben och en på DEN puben osv. Man får se många pubar helt enkelt. Och många engelsmän.
 
Nästan alla Liverpoolsnubbar ser ut som en full Wayne Rooney. Igår var vi först lite kulturella och gick på "The museum of Liverpool" och tittade på gammal fotbollsmemoriabilia eller vad det kan heta, biljetter och tröjor från 1800-talet, John Lennons gamla strumpor typ och trälok och konservburkar från förr i tiden. Sen blev det rätt omgående en pint på The Pumphouse, lunch i det enorma köpcentret Liverpool 1, där jag köpte lite Evertontröjor till Simon. Sen mera pints på the Cavern bar, the Cavern club, Rigbys, Ye Hole in the wall och två handfulla pubar till som jag inte minns namnet på.
 
Vi kom hem redan vid tolv och var rätt slitna eftersom vi glömt bort att äta middag. Nu skall jag snart massa mig ner i köket och se om det finns kaffe. I eftermiddag skall vi kolla Sunderland-Manchester United på tv innan vi åker till Goodison Park för Everonmatchen. Vi skall tydligen träffa två stenhårda Liverpolpoliskokonstaplar, of duty, på en Evertonpub efter matchen. När dom hörde att Kenneth var i stan blev som uppspelta och ville ses. Över ett par pints så klart. Över och ut.
Kommentarer:
2013-03-30 @ 12:15:10
#1: Leia

Glöm inte presenter till mig! ;-)

2013-03-30 @ 12:31:20
#2: Björn

Puss :-)

2013-03-31 @ 13:04:28
#3: Rita

Vad glad jag blir att läsa, precis som jag, förstått det viktigaste med att sambon reser bort - presenterna!

2013-03-31 @ 13:05:13
#4: Rita

Att läsa ATT LEIA...skulle det ju stå..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: