Björns

2013-08-31
19:42:33

Ett svärd utav fläsk.

Vilken OTROLIGT slapp dag. Jag har icke gjort ett skit av värde, inte vikt tvätten, inte paower wåkat, inte städat datorrummet eller ens bäddat sängen. Men jag har lagat lunch och middag och tittat på ganska mycket fotboll.
Simon har haft sina polare Linus och Oscar här, så jag har varit rätt överflödig.
 
På eftermiddagen kräktes Opie upp sin lunch och då fotade jag kräkan och lade upp den bilden på Instagram.
På tio minuter fick jag 52 likes och jag har fan aldrig varit med om något liknande. Jag blev lite rädd och funderar på om det var någon samlade hackerattack?
Oklart i alla fall.
Annars har jag också hunnit spela en hel del Song Pop mot Pär, Janne, Richard, Carola, Christoffer, Monica och Åsa. You win some, you lose some. Men på det hela taget är det ett jävla ofog som stjäl tid, typ Candy Crush och det där ordspelet som är som Alfapet.
Men nu är det barnprogram och doppa godis i läsk dom gäller. Så ni vet.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: